Inköpt från i helgen



Det här är det jag köpte plus lite underkläder från new yorker. Köpte även tvättlappar från nivea som Julia hade tipsat om. Dom var även på rea så det var jätte bra haha. Och det var sjukt bra idé för man kan ligga i sängen sen bara ta av sig sminket med dom utan att gå till toaletten. 

Ja, som sagt förutom det köpte jag ett finishing powder från hm. Och helt seriöst, detta var riktigt bra faktist. Trodde inte det skulle vara så bra som jag trodde innan jag köpte det, har hört så dålig om hm's smink. Men tycker detta puder var riktigt bra! Det kostade 99kr

Köpte även den omtalade Mary - Lou Manizer. Jag vet inte riktigt vad jag ska tycka om den. Köpte den på gloss och hon som stod i kassan tyckte verkligen jag skulle köpa den eftersom jag älskar highlight. Men har provat den två gånger nu och tycker inte den är mycket bättre än dom andra jag haft. Men kanske ändrar mig senare haha! Den kostade iallafall 209kr.


2016-02-02 @ 18:17:11 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback