Usel bloggning

Hej och god eftermiddag på er!
Har varit riktigt dålig på att blogga nu på några dagar. Det handlar om att jag har sovit över hos Julia hela helgen plus att vi alltid har gjort någonting så har inte haft tiden helt enkelt. Fick även träffa Moa, Sanna och Johanna i helgen. Trevligt! Moa kanske ska komma ner denna helg så kommer nog förmodligen träffa och vara med henne då. Som ni sett tidigare så har ju vi inte snackat på ett år pga massa omständigheter. Men nu är vi på banan igen och känns så skönt. Tycker om henne så mycket. 

En till anledning är att jag har sena träningar och pluggar direkt efter skolan så hinner helt enkelt inte med att blogga. Klart jag hinner med men då publiceras ett inlägg vid 12 på natten. Känns ju inte så kul, för tror att hälften av er inte är vakna då. Var faktiskt på stan med Julia i helgen så tänkte visa vad jag fick med hem. Gör det i ett enskiljt inlägg ikväll. Puss



2016-02-02 @ 15:37:57 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback