Dataskydd

Fick just hem detta skydd som ser ut som marmor. Så stilrent och snyggt, fanns även i svart och tänkte ta det men blev ett vitt! Jag for inte till Lindex efter skolan så det finns inte så mycket att visa. Ikväll så skrev jag även ut ett inlägg till laget hur allting blev och jag lägger av med handbollen i Guif, om jag tränar lättare med annat lag får återstå och se. Men känns skönt att dom vet om det nu och jag måste lyssna på kroppen och min skada vilket är tråkigt. Just nu sitter jag vid tvn och inte gör speciellt mycket alls, har precis ätit middag. Kanske pluggar lite ikväll, får se. 



Såhär blev det efter många försök att få till det bra!
2016-01-19 @ 19:01:17 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback