Dove

Efter vi hade ätit åkte jag direkt till Maxi för att köpa mig en ny brun utan sol som har varit helt slut en vecka, så ny köpte jag en helt ny. Och alltså dom måste ha ändrat utseendet på tuben för den såg helt annorlunda ut nu jämfört med den förra jag hade. Jag var jätte osäker att det var samma som jag hade förut! Men det var det så ändå. 

Nu ligger jag i sängen och har precis smörjt in mig i krämen så får se hur det blir imorgon haha. Imorgon har jag en lektion och slutar vid 11.00 så det känns skönt, tänkte gå på stan ett tag men får se hur det blir med det. Nu ska jag sova så hörs vi imorgon. Godnatt!




Använder den som är från medium -> dark. 

2016-01-20 @ 22:49:04 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback