Veckan går segt

Vaknade upp i morse och trodde helt seriöst att det var onsdag, var glad för på torsdag har man bara en lektion. Men icket, det var tisdag och nästan hela veckan kvar. Förra terminen gick veckorna så snabbt, hann knappt med. Men nu går det inte allt lika fort, men det är väl bra för då kommer jag hinna med allt man ska få klart innan man tar studenten. Är så sjukt taggad på detta men har varken köpt studentklänning eller balklänning och är så sjukt stressad över det haha, tänk om man inte hittar någon som ser bra ut och passar en bra?! 
 
Iallafall får sluta tänka så mycket och bara göra bort det, och sluta oroa mig över studenten med allt fix osv. Det kommer lösa sig. Sitter på skolan nu och har psykologi 2. Efter det har jag idrott och sedan slutar jag. Känns riktigt skönt, tog med mig mitt presentkort jag fick av mina kusiner i jul så tänkte köra dit och kolla antigen på nått smycke, eller underkläder osv. Är inte så förtjust i lindex kläder nämnligen. Men kanske hittar något snyggt basplagg. 
 
Juste, tänkte lägga ut här på bloggen om min GANT tröja som är stickad och baby blå som jag ska sälja, och är endast använd en eller två gånger så den ska jag få såld med. Ska lägga ut den senare, så är det någon som läser detta och är intresserad får ni gärna maila mig eller höra av er så kan detta fixas, men kommer lägga ut det i ett enskilt inlägg senare, och kanske säljer någonting mer om jag hittar någonting som ska bort. 
 
Nu ska jag fortsätta lyssna så hörs vi senare och så kanske ni får se vad jag fyndade på lindex om det finns någonting som är i min smak. Puss 
 
 
 
2016-01-19 @ 12:53:10 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback